bloggeri bloggera

Kommit fram till att det är grymt skönt att träna, man känner sig nöjd & svettig efteråt :) Att man får lite ömma muskler får man ju ta och räkna med. Ni läser såklart YGWs nya kassörs blogg, ska dock inte göra så himla mkt, typ hämta ut pengar när det behövs och se till att det inte försvinner pengar. Ska få hjälp med den ekonomiskaredovisningen jag ska göra om ca 1 år XD. Det är skit skoj att vara med i kören, men är typ inte alls säker på min stämma i fix you.. jag fattar lixom inte. Men i anywere is paradise har jag lite koll iaf ;) haha. Det var grymt skoj på musiken i fredags, eller ja alla såg så grymt skojjiga ut med sina flaskor. Kul när man inte får ljud i dem heller XD



Den här veckan har vi spelat mkt yatzy, vet inte ens om det är speciellt kul.. men tidsfördriv :)

Tänk om vi skulle sitta i en glasskål och så är det massa filurer runt omkring oss som skrattar åt allt vi gör. Grymt.

 

     
  


Varit i pajala i helgen  och jag har världens sötaste unge till kusin och jag tycker om att fota honom. Och jag vill bara tala om att jag älskar min mormor & morfar<3 de är väldens bästa!

Sen på lördag kom Ingela & Julia hit och drack lite te och satt och snackade, myspys<3. Men jag dissar inte han. Och sen stack vi till Övertorneå, det var ju Ötå cruising. Blev insläppta på området utanför lövbiten ;) hahah dock bara för att fota när Tommys band spelade. Sen promenerade vi fram och tillbaka i kylan, det var typ 2 grader ute! Det var kallt fast jag hade MYCKET kläder på mig. Sen åkte vi bil och sen satte vi oss i tommys bil och kikade på bilar. En lyckad kväll :) Idag har jag varit med lillsyrran och kollat kung fu pandan :)

  
Ute på gården faller löven och snart blir det dags att kratta!! <3 Och fota världens sötaste Ingela :) Fast nu till helgen planeras det att fara till luleå, måste ju se lilltrollets lägenhet och så ska vi typ på bio :) Fick ju två gratis biobiljetter på LK :) Man måste ju utnyttja att man är nykter ! ;)

Nå nin, nu orkar jag inte, vi hörs
citat;

Vardagsprat | |
Upp