Gymnasiet startat

Jaha, då har man börjat gymnasiet då^. Helt okej hitills iaf vi har haft rätt chilla dagar men vi har ändå jobbat!
I naturkunskapen är vi redan klara med ett kapitel?! Och sen har vi redan haft läxor :O
Hahha, men musiken idag var skitbra :) Eller det var skoj iaf :) Jag flummade som vanligt men det var skoj :* Och jag har börjat spela tvättbräda..

None
Telefonen ringer, hoppar in i saaben, kör till dr.bergdalh, öppnar bilen i en grå toyota, tar ut en påse, hoppar tillbaka in i saaben, åker hem XD HAhahaha, mina kläder har kommit!! :D Allt typ passade och var skitniiicee :) Jag har varit duktig och tränat engelska idag, skrivit med Deniznur.. hon älskar regn och tyckte vi hade härligt väder, märks att hon inte är här XD Och nu ska jag bara ta mig i kragen och mejla till micha, mateuz & paulina och sen måste jag städa mitt rum oxå.. eller typ plocka upp alla tusen saker som ligger på golvet men det är städning.

Nu har jag typ varken fantasi eller något vettigt att skriva så vi hörs =)

Vardagsprat | |
#1 - - Anonym:

VILL SE KLÄDERNA!

Damn you att alla kläder passar på dig! ;)

typ 3 av 10 saker passade på mig, fyfan

och jag ångrar att jag köpte den där kjolen :o

Upp