Lördaag ;)

Haha, idag har vi spelat match mot dundret, det var skoj :) Basket<3 haha, nu börjar det gå bra för mig för en gångs skull, fast jag la inga skott nästan men ändåå :) Dundret är typ inte vana att ha dommare som dömmer fouls, en av tjejerna blev utfoulad redan i början av 2 perioden. Hahah, hon blev typ sur på mig :D det är kul att göra motståndarna irriterade. Många taskmörtar som inte kom och kollade på matchen! Imorgon kl 10!!! :o Ska jag och ingela och kanske hanna till Pullinki :D Det ska bli svinkul, inviga nya slalomutrustningen. Mina slalomskor är jätte skööna, med vit mjuksak där inne:) ÅÅå, jag ska ha med mig varm choklad till backen det är jätte gott när man varit å åkt :) Klockan är bara tio, jag är trött och inget intressant händer JIPPIE! ;S. hmhm, det är jobbigt med killa *hoff* mh, :P
Jag skriver väldigt osammanhängande XD

Kraaam Maaowliin
Vardagsprat | |
Upp