Bloggeriet tas upp igen?

Denna våren har varit händelserik och minnesvärd, gjort tre roliga resor utomlands (Polen, Paris & Side). Tack alla underbara människor som gjort resorna minnesvärda :). Om någon som läser detta skulle ha mejladressen till domenika skulle jag vara sjuuukt tacksam!! Jag har gått ut 9:an. BYEBYE högstadiet & grundskolan säger jag!   Aww, fick stipendium för typ bästa elev eller nåt sånt.. Mucken var ju kul Hahahha xD Fullamänniskor kan var ganska kula;).  Nog om vad som hänt i vår.
Alltså polen för mig är mysigatrevliga människor, soppor, kyrkor, grönt människor ;) Avslutning :) Tkr om att vara utomlands, dock att j<g inte fått nån färg 
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
JAG ÄLSKAR ATT VARA KREATIV, det får mig lixom på bra humör. Jag blir glad och pigg och sen när jag ska sova snurrar idéer i huvudet så där så man nästan måste stiga upp och kolla om de funkar..  Hållit på att skriva ut foton till det som ska bli min tavla sen när jag köpt mina himla RAMAR. Vill ha dem nuuu!

Göra i sommar
- Måla & fixa min garderob
- Göra klart tavlorna
- Fixa in årets bilder i fotoalbum (lägg till på minnes listan att köpa fotopapper & Lim)
- Göra klart mitt rum. dvs hänga upp tavlor och fixa lyse
- STORSTÄDA, hjälp jag kan nästan se dammråttorna komma krypande LÄÄÄÄSKIGT, ger paris minnen XD
- Skriva :)

-------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Jag vet inte men jag blir glad när jag får sms av dig? men vi är väl bara vänner, right!

---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
VI har samma åsikter men vi tycker olika om sjukt mkt saker, men avd gör det vi kan acceptera varandras val.. oftast ;)
Ibland tkr nog du jag är bäng i huvudet och jag funderar hur du tänker, men du och jag tjejen vi skulle bli den perfekta killmagneten ;)
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Den som sa att livet var lätt ljög,
det är inte lätt det är hårt och orättvist.
Men jag lovar dig jag har överlevt
varenda dag hitills och det är en
HIMLA MASSA DAGAR ! :)


----------------------------------------------------------------------------

Hahaha måste bara lägga till att mammas kompis tycker jag är såååå trevlig och mysig och duktig för att ajg kan umgås med folk i alla åldrar och sååå trevlig att prata med (ofta jag tkr de är kul hela tiden?)
Vardagsprat | |
#1 - - Maria Kruukka:

Kärran..eller hur?? hihi

#2 - - malin:

jajamensan ;)

Upp