Torsdag.

Då sitter jag här.

Sen i måndags har jag klarat av 6 filmer (tre av dem med Julia Roberts som huvudroll),
 hela första säsongen av Grey's Anathomy och en halvsäsong Sex and the City.


Börjat läsa min "Breaking Dawn", den är tung att hålla i. *Suck* även börjat lite med "About a boy". Men har verkligen inte orkat läsa..

Hur mår jag? Nå det är första dagen febern är 38 och mindre. Men jag är så grymt förkyld, näsan rinner i´ett och den är RÖD. Känner mig som värsta miljö förstöraren när jag tittar på mina 53 använda toarullar.

Ska ta och leta reda på min kamerasladd så ska ni få se hur det ser ut i min "walkincloset" om man nu kan kalla den det XD Men jag har inte orkat börja packa upp mina kläder (som för tillfället bor i sopsäckar i vår andra garderob.) Sen ska alla saker som varit där rensat men ingen har inte riktigt haft ork (förkyldafamiljen) eller tid.

Och det bör kommas ihåg att jag hade 39-40 graders feber när jag skrev förra inlägget XD

Hoppas ni inte gjort något i skolan, för det är jobbigt att ta igen efter en hel vecka sen.

Puss & Kram // Malin


Det handlar om att våga, livet handlar inte om att ha kontroll eller bestämma vad som händer.

Vardagsprat | |
Upp