Malin+tid

"Tid är ett fundamentalt begrepp i vår tillvaro som är svårt att definiera, och frågan om dess natur är något som har engagerat vetenskapsmän och filosofer i alla tider."


Vill ut och fota och åka skridskor, men jag hinner inte imorgon eftersom det först blir skyltsöndag + jobb i caféet och sen sticker vi till kalix. Ska jag inse att jag prioriterar fel, känns lite tråkigt när ens vänner tycker att man inte har tid med dem. Men det ska jag försöka ändra iaf. Det är svårt men det är ju en prioritetsfråga. Jag hinner antingen inte sitta vid datorn eller så hinner jag inte se tv under veckorna. jag får lixom välja XD. Jag vet inte ens vad jag gör egentligen.. Det låter ju toppen;) -´
Men roligt har jag iaf. Här om dagen låg jag på golvet i min & mickes hall här uppe och garvade för att jag insåg att folk ser roliga underifrån. Och appro på ingenting måste jag byta ut mina skor de är livsfarliga men bildar dock lite skratt när jag ligger i snödrivan hela tiden. Men jag börjar bli lite less på dom eftersom jag får ont i fötterna. Trampar så grymt snett med dom.

På måndag ska jag, ingela & Micke och se twilight, det ska bli skit kul att se hur de tolkar boken. Personerna ser inte riktigt ut som jag tänkt mig. Dock är det tur att det är ett tag sen jag läste första boken, då blir jag inte så besviken. Har läst fjärde boken klart nu i veckan och fatta mycket det händer i sista boken!! :D Önskar mig hela serien på engelska i julklapp så jag kan läsa dem så många gånger jag vill utan att stå på kö på biblioteket några månader.

Prata i telefon är mysigt :) Pratat tre kvällar den här veckan, och så är det ca 3 och en halv timme :)

Mikael den saken vill ha datorn så hinner inte skriva klart mitt inlägg helt.

Så nu ska jag sticka och fika eller nåt. :)

Ps. Världens bästa mormor & morfar är här :) Ds.

Vardagsprat | |
#1 - - mosteriiiiiiiiiiiiiii:

å du undrar varför du har så lite tid..tre timmar i telefon????? garvar

Upp