mjaaau

Uppdatering sker för sällan pga att jag inte har tid, eller rättare sagt jag prioriterar annat. Jag är besviken på  bland annat mig själv, fast jag vet inte varför. Besviken på människor. Men samtidigt är jag skitglad.

Jag ser framemot sthlm och jag ser fram emot miljöombyte eller vad de nu var Kerstin sa. Jag vill bara hoppa upp dra på mig varma kläder och springa tio varv runt huset eller sova och sen sova hela dagen imorgon.

Fast innebandyn kommer nog bli SKOJ :D och sen halloween kväll :) Det blir nice, sen kommer Ingela hem oxå:) *need a hug*. Hela dan har jag kännt mig sprallig och glad och hemlighetsfull.

OCH FOLK HAR FÖRUTFATTADE MENINGAR OM MIG, Eller vadå är jag alltid snäll & glad? Vad måste jag göra då, springa runt och skrika elakheter, gråta & kasta stolar omkring mig i skolan? hahaha, nå nin som mamma sa "det är ju bra att nån har den bilden av dig" Tack;) Satt och myste och åt varma mackor efter träningen med mamma. Sen bastade jag & Amanda och hade lite tjejsnack, hon hade varit på kalas :) Imorgon kommer moster & Axel, det blir nice men hinner inte träffa dem imorgon :/  Halloween kvällen BE THERE :D
Vardagsprat | |
#1 - - Linus:

Menar du vad jag sa på matten?;) eller?:S Ses på måndag! Jag ser oxå fram emot Sthlm! :D

Upp