I wanna hide behind you..

"Skaffa er en utbildning, bli något stort, res, upptäck och framför allt tro på er själva"

Ett citat jag ska försöka leva efter :)

Min dag började med ett telefonsamtal till Ingela,
tom mormor & morfar har varit och kolllat mamma mia!!
hahaha jag var helt chockad och tom. Ingela ska och se den i kväll...
 jaja får väl överleva i guess.

Sen blev det Naturkunskap med J-O, haha han är så grymt lätt övertalad.
"Ja, men den lyser juh"
Idag gick vi iaf efter att ha gjort några frågor till särkivaara för att kolla på olika posoler. (?)
Han började gräva bort mossa. "Alla " bara "nej nu dödar du ju mossan!"
Men han sa att han skulle lägga tillbaka den sen. XD Sen började han hacka på en rot oxå för att det var så svårt att gräva sig ner i jorden. Hahaha, han blev lite mobbad och the people fortsatte tjata om mossan...
Sen fick vi sluta tidigare för att linko kom med argumentet att det är ju lika att vi får en bra start nästa lektion XD
Tror inte vi har haft så många hela lektioner med honom..


Sen var det dags för Svenska i en timme och en kvart.. Estetisk verksamhet MUSIK :)Vi gick igenom 50-telet och början av rocken. HAhaha, lite smått skumma svar Håkan fick på frågorna han ställde. Vi trodde hälften av frågornas svar var Elvis, The Beatles eller någon soul gunne. Stackars nya killen i ett gäng skrattande tjejer :D
Sprang upp och kollade om hebbe raderat våra mappar från nian och det ahde han inte. LUNCH. Lycka till med grillfesten och jag står på saras sida! Hahah sorry Linnea ;) Och sen har vi haft franska hela eftermiddagen. Det har faktiskt gått jätte fort, vi jobbar faktiskt bra trots att jag tror hon tycker vi låter lite väl mkt. Rasten mellan dubbeltimmarna i franska spelade vi YATZY ;) hahah första gången på hela den här veckan, vad har hänt? :O

Vi har inga läxor förrutom POF & jag ska räkna ett tal i matte, hallelujah ;)

All you need is socks, KÖP SOCKAR, TROSOR, KALSONGER OCH SPORTTOPPAR AV MIG !!

BUHU, vill verkligen kunna göra konditionsträningen och träna imorgon, men få se vad mammsen och pappsen säger..
Och så har jag bestämt att det blir luleå på fredag, kulturnatten & Ingela här kommer jag :)

"grubbla ej över morgondagen,
den kommer ändå"

Vardagsprat | |
Upp