Bloggibloggi, yeaah

Såg att jag lovade en bild  i förra inlägget men det blev visst ingen bild..

Gladstämmning idag tack vare 2 besked, eller var det endast för de ena. Kanske smakfråga?
Planering inför helgen verkar inte gå framåt på några plan, yes jag är inte så impulsig av mig.
Men onsdag är iaf bokad, måste bara ragga ihop lite spel så vi inte bara vräker i oss tårtan som jag tänkt baka imorgon.
Skolan idag inleddes med powerwalk/stavgång och det var faktiskt riktigt skönt, nu ska jag bara ta tag i mig själv och börja promenera eller jogga på fritiden. Jag måste hitta motivation, fast jag har inte direkt letat efter motivation...
Vad kan man göra som är roligt undertiden man joggar eller promenerar, kanske fota eller helt enkelt gå med på M's förslag. Men men.. :) Sen har vi suttit på biblioteket och jag har läst bamse :D:D:D JAA!!! :) I LOVE BAMSE, my source of inspiration!! ;) Men jag missade lite när vi jobbade med läxan pga. att jag läste bamse XD

Här kommer bilden som skulle komma i förra inlägget :)
Tjaaråå, nu snackar jag med Sara :D

Vardagsprat | |
#1 - - Inglelala :D:

Haha oj glömde bort vad jag från början skulle kommentera xD Det var så mycket att kommentera i ett och samma inlägg :P

Men det där med ihelg, funderar på att dra dit. Alltså allvarligt, vi far och så gör vi det vi ska och skit samma om det kommer kosta mig 500 spänn!

Vad säger det? ;D Jag måste sjunga för dig i telefonen! xD

#2 - - sara:

haha, det där med spelen funkade inte att hålla oss borta från fikat;).

Upp