You know who you are<3

*Good friends are like stars,
you don't always see them
but you know they're always there.



Är det bara jag, eller känns det som om att vi fick en hel del läxor idag. I alla ämnen jag har haft idag förutom Samhäll B. Dagen inleddes med lektioner i Svenska och Engelska för att sedan promenera till konsum via Amandas lägenhet med Sanna och Amanda. Sanna köpte en Palle kuling choklad som jag och Amanda delade på och sen picknickade vi i trappan. På pringels, elller tjjaaa sanna åt ju en räkmacka :) Sedan efter att gottat oss gick vi och åt lunch. Potatismos :) Sen blev det samhäll som håller på att bli mitt nya favorit ämne. Och sedan franska, det är så pinsamt lite vi kan och i sånna här situationer blir det om än tydligare.

 Satte mig på bussen och sen när jag skulle kliva av, om vi säger så här.. S du är inte den enda som måste hålla i dig. Eftersom jag inte höll i mig (för mkt läxor i famnen och väskan) så innebar detta att jag trillade.. Men det gick bra men min slutsats av detta är att antingen måste jag börja ha en större väska så att läxorna får plats eller alternativt att lärare inte ger så mkt läxor samma dag. Vad tror ni är bästa lösningen?

Nu ska jag antingen börja göra lite läxor eller så ska jag snurra runt på facebook ett tag..
Helst skulle jag vilja däcka i soffan..

Vi hörs!
Bilderna kommer snart (Vad jag nu menar med det)

You make me smile,
Tornedarling

Vardagsprat | |
Upp