Dec. 15, 2009



Min nya lampa + glitter



Tärna, the best ever ;)

mormor<3

morfar<3


Pepparkaksbak i pajala under helgen :)


"If you can dream it, you can do it!"


Har egentligen inget speciellt att skriva, jag pluggar och tänker positivt och icke-postiv(Typ hela tiden) Men jag är så nöjd fick G+ på Franskan fick just ett mejl av vår franska lärare att hon rättat provet. Och matten hade JO oxå rättat, malin nöjd med sitt Matte B betyg också :) Helt nöjda vi var helt plötsligt! ;) Nej men nu ska jag väl ta tag i svenska, eller en powenap eller redigera nån bild.. Hm jaja vi får se vad det blir med den saken.

Idag är det iag -24,8 grader ute och jag, sanna, jenny, sara och linus har spelat badminton :) Are we crazy? :9 Nej vi är bara helt skit grymma! :) Det gick helt okej, lite kallt om fötterna dock..men sånt får man ju ta.

Det ska bli jätte skönt att åka till Luleå på torsdag, ladda batterierna för att orka de sista två dagarna (de brukar ju inte vara så jobbiga men i år pga. vissa saker blir de nog det) Sen JULLOV- åh så härligt! :) Julmusik i bakgrunden nu och har suttit och rimmat på en av klapparna till Ingela, Julia och Lucas. Lite julstämmning iaf *ler*

| |
#1 - - Anonym:

What spelade ni utomhus? :o:O xD haha you nuts people! xD

Looking forward to thursday too ^^

Oh, julrim :o duktigt :P

Kommer knappt hinna slå in alla julklappar xD

Upp