Eh, jaa?


Sitter här vid datorn och chillar :O (Har lixom inte hunnit sitta vid datorn, så där lugnt på ett tag.. bara checkat facebook (det måste manXD) och mejlen.) Sitter btw här i MIN mysiga pumatröja, den blev min här under dagen:) Hm, måste ha lite gasbinda på armen för att jag inte ska skrapa eller spräcka grejer i sömnen XD. Föräldrarna + A är i Pajala hos M&M och de äter förmodligen jordgubbar eller snarare de sover nog XD Jag är trött och hade nästan hoppats på att kusinvitamin skulle kika förbi, kände mig väldigt social :) Men jag och Mikael har sett två filmer och ätit hallon. (Ledsen att de var sockrade.) Menmen, nu ska jag sluta svamla här och surfa in på något vettigt kanske facebook? ;)

In your dreams forever and always
Malin


PS: Vad sysslar folk med? Kör förbi med bil så här sent ? DS
Vardagsprat | |
Upp