låtsas?

Jag tänkte börja detta inlägg med: efter en vecka full av aktiviteter och saker att göra och så kom jag på att det bara var onsdagXD I måndags var det skola och sedan ungdomsrådsmöte, Tisdag var det först skola, sedan vänta i tvåtimmar (tack linnéa och musiken som var sällskap) för att sedan ha skoter kurs och göra testprovet det gick bra :) Nödutrustningen ;) Idag onsdag haparanda och sedan träning. Borde göra samhälls, engelska och matte. Ska ta tag i det under helgen, nu kollas film sedan grey's sen kanske läsa lite innan sömnen kommer krypandes. Jag känner mig lite stressad och idag prioriteras träning och vila;) dvs. roligare saker än plugg

Jag vill hinna ut imorgon innan det blir mörkt men hur det blir med den saken får vi se. För imorgon bär det av till haparanda igen denna gång för att gå på UFmässa :) 8 april, datumet vi alla längtar till och you make me smile :)
Vardagsprat | |
#1 - - Linus:

vad händer den 8 april?

Upp