Tisdag.

Det är endast tisdag idag och det känns som att denna vecka har varit innehållsrik, trots det faktum att jag inte gjort något. Igår var det en helt vanlig dag i skolan och på kvällen hälsade vi på Inger & Benta, mamma & jag. Satt där i nån timma och drack te och konverserade. Idag har skoldagen flutit på som vanligt men en liten besvikelse när vi trodde att vi skulle få sluta till lunch. När jag väl kom hem, dvs när min bror segat klart och vi kom iväg så fotade jag lite innan jag satte igång med matten. Sedan har jag varit och cyklat med mamma och nu sitter jag här. Matte A nationella imorgon, vi får se hur det går :)
Här kommer några bilder :)

 
   



   



Från idag :)



"Livet är som en regnbåge. Du behöver både sol och regn för att färgerna ska framträda"

Ha det så länge// Malin
Vardagsprat | |
#1 - - Inglelea:

<3

Din blogg är helt great :)

Och tycker om dina små ordspråk du lägger in här och var :P

Upp