"Hej hopp i Lingonskogen" - it make's me happy :)

Helgen har spenderats i Pajala hos mormor och morfar.
(NU kommer någon utbrista: Suprise!)

Massa sport på tv, lekt med Axel och Amanda och bara myst och ätit god mat. Trevlig helg helt enkelt trots att va var -2 medlemmar av "familjen"! Men bro' har bokat biljetter och kommer på snabbvisit på fredag, Glad-Malin annars hade vi kanske inte setts förrän till jul om det ville sig illa.

Sitter och funderar om det är något jag "måste" göra innan mitt stora dilemma för dagen kommer, Topmodell och Privileged samtidigt :O Hahaha, var kanske inte så seriöst men nåt av dom ska jag se ikväll iaf.

Sommaren for förbi fort som fasiken insåg jag idag när det var säsongsavslutning på bilbingo i Aapua! Shit, alltså.


Hösten är väl här nu, med allt vad det innebär. Jag är i behov av en kväll med nån av tjejerna, te, film och mys. Och inte att förglömma kanske lite mysiga ljus? Regnet öser ner utanför och prioriteringen av andra känns inte alltid rätt. Nu ska jag inte höstdeppa (försöka iaf) och gå och göra något vettig. (Räknas ´ligga framför tv:n? XD)


Dumma klump i magen försvinn, jag vill inte ha dig där!


 "I can almost see it
That dream I’m dreaming but
There’s a voice inside my head sayin,
You’ll never reach it,
Every step I’m taking,
Every move I make feels
Lost with no direction
My faith is shaking but I
I gotta keep trying
Gotta keep my head held high..."


Puss// Malin
 Jag kan tydligen inte bestämma mig.



Vardagsprat | |
Upp