24 februari, 2010



Oh yes, if i had all the money in the world...

Upp och ner, berg o dalbana, saker som kommer och går, mycket i skolan, tom. lärare frågar (haha men då får det ta med en rejäl nypa salt pga. vilken lärare det var) Nå nin, jag vill verkligen fara och träna idag, hoppas min "kvällsfeber" håller sig borta, måste även skriva klart min författarpresentation och borde absolt börja plugga vägmärken. Istället upptar facebook, photoshop och titta på kläder min tid XD BRA MALIN! Nej men eftermiddagen ska jag och Amanda spela piano sen ska jag skärpa mig med pluggandet och förhoppningsvis fara och träna! :)

With all my love
Malin

Ps. Förra inlägget skrev jag ett långt om Luleå och la upp några bilder, de kommer på bilddagboken eller så laddar julia upp nån när hon fått dem. Men fotade ändå typ inget. Ds.

Vardagsprat | |
Upp