26 februari,2010

Greetings från en soffliggare med feber. Idag har varit en dag i soffliggandets tecken och nu börjar jag bli väldigt trött igen så sängen nästa.. men frågan är om man ska orka se curlingen i natt? hmhm :) Kan inte åka till Pajala i helg och det känns tråkigt :( Hur länge sen som helst jag var där (relativt, RELATIVT!) Och sen har jag ju bara hunnit träffa Agnes en gång, och Axel var lite besviken över att jag inte skulle komma. Nå nin, Pajala blir det om två helger (teaterdag på lördag :) )och nästa helg Kalix, ska förhoppningsvis hinna klippa mig då och så får jag ju träffa mina sötisar, och även Maria & Tommy. 

I min ensamhet var jag tvungen att ta reda på vem 118100 trodde att jag var och så här löd svaret:
"Malin är väldigt sympatisk och bland de trevligaste i området. Ibland kan hon bli lite missförstådd men det bryr hon sig inte om. Vi tror att hon gillar våren och tussilagoknoppar."

Vad tycker ni stämmer det? XD 

Längtar till vårvintern som jag skrev i ett långt mejl idag :)
Annars är det mest kloka jag läst idag skrivet av Paulo Coelho:
"Det är möjligheten att förverkliga en dröm som gör livet spännande"

Nu blir det kvällsmacka innan sängen lockar..
Jag är strax frisk så hör av er så hittar vi på nåt skoj! :)

Vardagsprat | |
#1 - - Hon som borde stanna hemma oftare, eller nej åka hem oftare blir det ;P haha:

Citate är så sant :) Älskar bra citat av kloka människor.

Haha hur funkar det där med 118100? xD

#2 - - Bloggägaren ;):

Jag skickade "Vem är Malin Westerberg?" och de svarade! XD

Upp