28 juli, fin kväll med mycket fundering

Det kommer nog bli nåt av dig också Malin. (trots "DON'T FAIL" stämpeln)

I mitt huvud kretsar redan funderingarna: VAD SKA JAG GÖRA NÄSTA ÅR?
Bestämt att jag ska ta ett gap-year, jag skulle jätte gärna åka utomlands, antingen som volontär, plugga engelska eller jobba. Det är väl nåt sånt, men det finns ju extremt mycket att välja mellan och vad är bäst? Vad kommer jag trivas med bäst? Vill jag vara utomlands ett helt år? Några veckor? Är det CSN berättigade utbildningar? Kommer jag lära mig, se det jag vill? Har jag för höga förväntningar på olika saker? Vad ska jag göra sen då? Vad vill jag bli?

Nej nu ska jag andas. *djup inandning*

Kolla vilket fint ljus det var ute denna sommarkväll :)
Åt ena hållet..


Och åt andra hållet...



  Jag hade ingen att fota så Nalle fick följa med ut, han var dock en orörlig modell och satt mest vid trädet och iaktog mig. (klicka på bilden så blir den Stooor)


, Vardagsprat | |
#1 - - Idá:

Malin, du är iaf inte ensam om att tänka så ;) Och håller med, det var riktigt mysigt ljus ut den kvällen :D

Upp