Oktober 30, 2010


Jag & Mikael <3



Mormor, morfar & jag :)


Jag har ingen aning om hur din första resa till Afrika såg ut, lite såhär såg min ut.

Malin minns: Den stora poolen (man fick inte bada i den själv), på stranden att bror fick bada längre i havet, att titta ner på moster och magnus i solstolarna på morgonen..

Kan vara saker jag fått berättat för mig när vi tittat på bilder men ändå. Jag minns inte att nån ville köpa mig eller mormor och att jag och bror kunde hela texten i "havet är djupt" och sjöng den under en hel båtresa :)

Hittade i alla fall massa bilder jag scannade in inför mickes student för två år sen, så när jag inte har nå vettigt kanske ni får se analoga minnen ;)

Nu städa mitt rum och ikväll/eftermiddag kommer några av tjejerna hit på middag :)
(hoppas de har med sig alla ingredienser ;) )

Vardagsprat | |
#1 - - Ida:

Till Petra, Vuollerim :)

Upp