Nu fokuserar vi lite här va?

Sitter och skriver på projektrapporten, tittar ut, åh fint väder! åh björken håller på att slå ut! Nej fokusera, skriver lite, undra om den prickiga klänningen ska få följa med till bulgarien? la jag pengarna i passfickan? Behöver jag köpa något annat? ska jag köpa den där väskan före eller efter bulgarien? jag skulle nog vilja ha en tegelvägg i mitt drömhus, typ i köket eller i sovrummet. Tankarna bara flyger iväg idag tydligen. det går över styr FOKUS MALIN FOKUS!

NU SKA JAG ÅTERGÅ TILL PROJEKT RAPPORTEN, promise!
Är jag duktig har jag utlovat en belöning. Enda avbrotten från och med nu ska vara hämta Amanda från Svanstein och prata projektrapport med Sara. Så de så!

Och ni som tänker tegelvägg inomhus? Tänk lite såhär...





Mysigt tycker jag.
Vardagsprat | |
#1 - - Ida:

sv: Åh, tack så mycket! :D



Mina tankar far också iväg idag, helt jobbigt!

haha, behöver verkligen plugga xD

Svinfint med tegelvägg också!

#2 - - Elina:

#3 - - Elina:

Malin, vi delar samma dröm! Vi hade en tegelvägg bakom sängen i N.Y..en drööööm ^^,

#4 - - Johanna:

Det kommer att gå jätte bra :) glöm bara inte att satsa på inledningen och syfte med det du gör i repporten så kommer allt att gå jätte bra ;)



Glöm inte att du snart är klar och att studenten är en härlig dag som du har jobbat för nu i snart 3 år!



Du är jätte duktig ;)



kram kram

Upp