Feb. 29, 2012

Sista bilderna på mina fina tulpaner, som inte längre är vid liv.









Vill:

bli klar med mitt pm, få tentaresultatet från förra tentan, ha en lägenhet/bostad till hösten, bli uppöverälghornen kär, bli lite torr bakom öronen så småningom utan att bli cynisk och tappa min optimism, arbeta med något jag verkligen tycker om. 

Tycker om:
att sjunga, vara kreativ, såpbubblor, ballonger, åka bil med bra musik och fint folk, dansa med vänner och att skratta så man får träningsvärk. 

Rädd för att:
misslyckas

Det här tänker jag ofta:
"Undra om jag ska ringa..."
"Vad ska jag laga för mat..."
"Vad ska det bli av mig när jag blir stor..."
"Om jag skulle ta och logga ut från facebook och börja plugga..."
"Jag borde nog diska/dammsuga..."
"Undra om vi ska ut på x-dag..."

Ord som beskriver mig:
Glad, pratsam, blyg, tänkare, kritisk, familjekär, trevlig

Sätt att vinna mitt hjärta:
Få mig att skratta, känna mig speciell och håll mig i handen. Visa empati, var trygg i dig själv, var engagerad i det du gör och våga bjuda på dig själv. "Moral, sunda värderingar och god hygien" ;)

Vardagsprat | |
#1 - - Mosteriiii:

"Moral, sunda värderingar och god hygien" ;)

HAHAHAHAHA Du är för söööööt Malin! ;)

Upp