Lista.

 

Nämn något som gjorde dig glad igår: Att hänga på Orvars med kompisar.

Vad gjorde du kl 08 i morse? Sov.

Vad gjorde du för 15 min sedan? Åt lunch i matikum

Det sista du sa högt? Okej, nu ska jag sluta störa.

Det senaste någon sa till dig: Skriver du?

Vad har du druckit idag? Varmt vatten, kallt vatten och mjölk.

Vad var det senaste du åt? Pannbiff, champinjonsås och potatisklyftor.

Vad var det senaste du köpte? En öl på Orvars igår.

Vad är det för färg på din ytterdörr? Grå?

Vad är det för väder hos dig nu? Solen lyser men det är lite kallt.

Godaste glassmaken? Osäkert, typ kanske vanilj eller choklad eller vanilj med choklad i. Eller hallonsorbe.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Attraktion i alla fall.

Sover du tungt? Ja, har ju i mina dagar sovit mig igenom en jordbävning. 

Drömmer du mardrömmar? Inte särskilt ofta.

Trivs du med ditt jobb? Tar det som skola, så ja. Men inte med min B-uppsats. ;)

Favoritklädsel? Något fint och skönt.

Favoritlåt just nu? Some nightsgår jag och nynnar på när det inte är gospel eller annat kristligt. 

Vad ser du om du tittar till höger? Gräsmatta, byggnader, solen som lyser på träd utan löv.

Vad gör dig glad just nu? Mitt pluggsällskap! 

Vad ska du göra härnäst? Fortsätta med B-uppsats, jag har bara paaaus.

Höger el vänsterhänt? Höger-

Humör just nu? Lite less på att det är svårt att vara effektiv.

Favoritgodis? Choklad (eller chips/popcorn om det räknas)

Kläder just nu? Jeans, rödrandigtröja och blå kofta,

Sommarplaner? Oh, ingen aning. Meeeeen i alla fall bastubad i mäntysuå med fint folk, messumaa, pajala marknad.... resten löser sig.

Hur många kuddar sover du med? Två.

Morgon eller nattmänniska? Lite både och, fast mer morgon.

Är du kittlig? hehe nejdå inte alls. 

Snarkar du? Japp.

Stjärntecken? Stark och envis som en oxe.

Stökigt el välstädat? Tycker mycket bättre om när det är välstädat men det blir ju stökigt?

Vad längtar du mest efter just nu? Att B-uppsatsen skulle vara klar. Mer realistiskt: Att klockan ska bli tillräckligt mycket så jag kan "ta helg".

 

Jag besvarar en lista istället för att plugga... *seriösbloggare.se*

Vardagsprat | |
Upp