Julen knackar på dörren.. NU?!

Måndag idag och på onsdag är det julafton!! Idag ska jag, Julia & Ingela ha "lilla julafton" och dela ut paket och mysa. Det ska bli trevligt, ett tag sen vi varit tsm alla tre. Blir inte så himmelens ofta eftersom ingela är i luleå, julia är upptagen eller så är jag ute och flänger och har mig. Inga impuls träffar, tjejer det måste vi bli bättre på! Jag och Ingela hittade på rim till ett av julias paket igår, roligt hade vi men bra? tjaaa jag vet inte XD 
     
Idag har vi pyntat granen:D Dock inte den här, det är min lilla gran som varit pyntad ett tag redan ;) 

Moster, Tommy & Axel var hit och snodde lilla syster med sig till Pajala. Vi åker dit först imorgon kväll.
Vi dammsög våran dator jisses vad mycket damm det var, "som ull till en hel ulltröja" . Vår dator är betydligt tystare än förrut, måste inte jobba lika hårt för att kyla ner dig själv XD

Jag har julkänslor och älskar min tavla som nu äntligen har anlänt. Är så stolt över den ;) Nu måste jag bara måla en ram och fixa lite foton til små ramar och skulle vilja ha en vit A4 ram som jag kan byta bilder i :)

  

Vilken är bäst, den gröna eller orginalet.
Förstört en smurfskiva för att jag fick lite inspiration av LeoGren :)
Tack så mkt :)

     
God Jul & Gott Nytt År på er alla :)

With all my x-mas love
Malin

Vardagsprat | |
#1 - - INgelalalala:

Blev skivan verkligen förstörd? ;P

Haha har funderat på det sen första ggn jag läste det xD

#2 - - carro:

haft en bra söndag :)?



puss

Upp