Sept. 19, 2009


Maliowy - Myślę o tobie - Kendi kendime karar vermelisin




Det är ca 32 dagar tills vi åker till London, kolla in Lisas blogg för mer exakt nedräkning
(hon räknar sekunder XD)

Idag har varit en lugn dag, har äntligen räknat klart kapitlet i matten så imorgon väntar repetition som tusan..
En stor besvikelse idag, nåt jag ändå sett framemot och när jag fick veta det igår hade jag ju hunnit planera och övertalat mig själv att jag vågar. Men that's life och det är ju inte direkt så att vi är oersättliga (i detta fall).

Spotify är mitt nya tidsfördriv, min spellista är väl på 3,6 timmar och nästan alla låtar förknippas med något. Speciellt låten jag har haft i huvudet hela dagen. Beslutsångest över något man inte bestämmer över.

Igår var en väldigt trevlig dag :) Hann med hur mkt som helst och träffade människor jag inte träffat på länge!
Blev en hel del fika och mat också :) Tack Julia för tee+choklad och den goda maten och Lisa för den tunna men goda kladdkakan :) När jag kom hem på natten fick ingela en resume av dagen i telefon.

Nå nu har jag uppdaterat lite och nu borde jag nog sova, lillsis' har kompis över natten och jag hoppas de har somnat! ;) De bor nämligen i rummet brevid, i mickes rum som nu mera är mitt "vardagsrum" XD

God natt kära du :) 

Vardagsprat | |
#1 - - Anonym:

Jag saknar dig :)

men det känns faktiskt bra att sakna dig, då har jag någonting att se framemot ^^ Vi ses på fredag :D



bara 32 dagar kvar!! Helt sjukt! :D:D

Synd bara att det inte är samma destination vi ska till ^^

Upp