Mars, 26

Slänger upp ett inlägg bara för att jag är dålig på att skriva inlägg.
Detta inlägg tillängnas Ingela, som är en trogen läsare och kär vän. Trots det faktum att hon lägger på utan att ringa upp ;) Men detta är bara för att fler vill dela på henne än jag. Tack till dig för att du lyssnar när jag flummar, och när jag pratar allvar. Dock lite bristvara på det senare iaf idag.

Att balansera med tungan rätt i mun är inte så lätt alla gånger, söndag kan bli fredag och 18 kan bli klockan åtta. Någon klok sa att man ska tänka innan man säger och det var ganska klokt tyckte jag, dock tar det så lång tid att tänka efter så sånt hinner jag inte med.

Efter detta fluminlägg ska jag fundera var jag ska tillbringa resterande delar av min kväll
Ajöss!


PS. JA MIN AXEL ÄR AVKAPAD!
Vardagsprat | |
Upp