Booring

Min skoldag igår bestod av en lektion, 40 minuters muntlig bokredovisning på engelska. OCH JAG VAR I SKOLAN MELLAN 8-15, satt i stort sett och kollade innebandy hela dagen.

Idag ingen nk för mig. Sedan matte där jag faktiskt räknade 1 och en halv sida. Sedan satt vi och kollade Blood Diamonds på samhällsen och nu ska jag sitta här tills poffen börjar. Boring, få se hur dagen blir imorgon. Känns i princip som att jag skulle få mer gjort hemma.. Jag måste städa och nu när jag sitter i skolan får jag ändå inget gjort.

Alltså vuxna människor.

 Jag är hungrig

Vardagsprat | |
#1 - - mosteriiiiiiiiiiiiiii:

nååååååååå..inget svar på min fråga era hemska människor..får väl försöka kontakta dig här..s

lockar julgodis??????

#2 - - Anonym:

Men jag har match, ska fota systrarna Keisu och jobba på pysselkväll. Plus att jag inte har pengar på min mobil ;)

Upp