28 juli, så fel det kan gå.. "i-landsproblem"


Idag skulle jag ha fått min nya telefon, en sån här Sony Ericson X10 mini pro, men icke. De hade sålt min, trots att pappa paxat en vid denna leverans. Det var lite trist, hade blivit  något missförstånd när den som varit på semester hade kommit tillbaka och den pappa pratat  med 2 gånger till och med gått på semester. Nå nästa leverans kommer 3 augusti, då kan de ju iaf inte glömma mig!

Tur att min telefon är i funktion :) Du och jag föralltid W810i <3

Våran skrivare verkar utåt sett gett upp, eller så var den bara lite trött. Efter massa försök och slöseri med photopapper får jag veta att bilden jag försöker skriva ut, utan en lila rand rakt i mitt ansikte redan är utskriven. Nå nin, då var det klart iaf. Nu behöver vi bara skriva ut 20 framsidor i färg och det får jag göra hos mormor och morfar. I förhoppningen om att de ska ha färg i sin skrivare. Annars kanske det finns att köpa någonstans i Pajala, fanns ju tydligen INTE i Övertorneå. De var slut. Pappa och jag kom i alla fall hem med en pizza, de var inte slut, tack och lov!

Väldigt medveten om vilka i-landsproblem detta är och är tacksam över mycket trots mina små 
(läs: stora) bekymmer idag ;)

Vardagsprat | |
Upp