Jan. 26, 2012

Små saker som förgyller tillvaron idag
- när popcornen blir perfekt poppade.
- när ett paket plötsligt dimper ner i brevlådan.
(Eller brevbäraren var tvungen att plinga på för han fick inte in det i brevinkastet)
- en munk i matikum
- fick veta att mor och syster bokat resa till Uppsala/Stockholm

Små saker som jag inte tycker om idag
- när man ringer någon och de har sämst täckning.
- brända popcorn, i tell you - man blir lite ledsen i ögat av det.
- när man har svårt att bestämma sig.


Inget roligare än mig själv att bjuda på i bildväg. 

  
Bild 1 - så här känner jag idag        Bild 2 - för tomt med bara en bild

"Aim for success, not perfection.
Never give up your right to be wrong,
because then you will lose
the ability to learn new things
and move forward with your life"

Idag får jag försöka ha det ovanstående i huvudet, det jag skriver är ju trots allt inte något livsverk. (Jag läste det dessutom på facebook, så då stämmer det ju) Mitt första utkast innehåller hittills två olika ämnen och en del märkligheter. "I detta pm skall jag diskutera hur vidare … fungerar...... Detta gör anspråk på …. och det innebär... Och hur …ser på det hela. Syftet är alltså att klargöra  hur man kan tolka vad … tycker....."  Påbörjade min inledning innan jag valt ämne, så kan man också göra...

Nu tillbaka till det viktiga, jag återkommer.



Vardagsprat | |
Upp