Trevligt :)

Kvällssolen lyser in i köket och vid bordet sitter jag och surfar och äter rabarberkaka. Det är ganska så trevligt! Något annat som är trevligt är den pdf jag fick av Helen igår natt, ett sorts formulär som jag skulle svara på, så hon kan planera mina dagar i Tyskland på bästa sätt. "The preferences will be taken into account as far as possible in the planning of your stay." Fnissade åt det där jag låg i sängen och tänkte att det gjorde min kväll! :D
 
 
 
Hör och häpnar idag har det faktiskt varit helt okej sommarväder! :D Varit ute större delen av min vakna tid, läst, räknat på lite grejer och tittat på mamma som fortsatt med grönsakslandet. (Jag hjälpte faktiskt till litegrann;)) Tidigare ikväll var jag och mamma på teater i Svanstein, det var trevligt och fint! Får lite lust att en gång till hitta på vår teater från förra året, göra om samma sak en gång till. :)

Känner allmänt att NU vill jag att det ska hända något! Men juli är rätt uppbokad, så nog ska det hända saker alltid! :) Nu håller vi tummarna på fint väder i fortsättningen! (Japp, jag "talar" väder hela tiden men som den semesterfirare  jag är så är det en viktig ingrediens)

Over and out.
 
 
 
Vardagsprat | |
Upp