Allt jag säger är sant

Här kommer lite fakta för er att skriva upp, var beredda! Jag har läst klart boken om EU:s politiska system idag. Det känns skönt att vara förberedd och ute i god tid. Sedan har jag även läst ut en annan bok idag som heter Allt jag säger är sant av Lisa Bjärbo. Den ena av böckerna jag läst idag fick enstaka tårar att rulla ner för kinden för att i nästa sekund utlösa ett litet skratt "OBS! Inte för att jag förknippar dig med sopor!". Ni kan ju gissa vilken av böckerna det var... Jag blev helt glad när hittade boken av Bjärbo igår, fast i mitt brevinkast på utsidan av dörren. Den slukades i tvåstycken, lite igår kväll efter kören och kalmars och restan när jag kom hem idag,  sen att den var onekligen fin är ju ett plus. Att EU-boken är utläst är tack vare de rutiner som infunnit sig denna vecka (det är bara onsdag, jag vet). Jag råkar gilla lite rutiner i vardagen blandat med roligheter såklart.

Annars då, jo nå är det ganska fint. :) 
Nu iväg och promenera innan det blir helt mörkt ute. 

Vardagsprat | |
Upp