Tisdag 22 januari, 2013

Hej mina kära som faktiskt läser denna blogg!
Först vill jag säga att jag inte glömt er, jag har bara inte prioriterat fram tillräckligt med tid för att ringa just dig. Jag är för lite ensam nu förtiden (hehe) så mer promenader med er i öronen denna vår kanske? Och telefonlinjerna går båda vägarna så att säga... :)

Sedan får jag klagomål... pga inga statusuppdateringar, twetts eller bilder på sociala medier kommer upp. Det får vi se om det blir bättring på, men annars är nog instagram den mest uppdaterade källan och man får skicka ett sms och be om en lägesrapport.
 
Så här skulle det kunna se ut om någon frågat just nu:
"22 januari 2013, Uppsala. Klockan 22.12. -13,8 grader utomhus. Sitter inomhus, hemma hos mig och korridoren är typ städad, mer städad än på länge i alla fall. (Är det måntro nya killen?) Jag har varit på vårterminens första körövning ikväll, ger positivenergi som vanligt! :) Nu ska jag snart lägga mig och sova eftersom 1.) Jag har föreläsning imorgon kl. 10
2.) Jag ska på morgonpromenad med Amanda + fler innan det
3.) Jag har varit oerhört trött idag, det kan jag inte vara imorgon. Mycket att läsa + tapaskväll på kvällen. Vad gör du?"
 
Over and out 
Malin
Vardagsprat | |
Upp