Besöket i helgen.


Det har varit fint att ha besök av favoritmoster denna helgen, trots att min energinivå inte varit på topp på grund av rejäl förkylning. Tur att Uppsala visar sig från sin vackraste sida. Vi har intagit god mat på restaurang och fika i trevliga sällskap, bott på hotell, ätit hotellfrukost, spatserat runt på Uppsalas gator, tänt ljus för morfar i domkyrkan och sedan umgåtts med Mikael i Stockholm. Hon åkte sen vidare och jag åkte hem för att däcka i min säng innan jag åt lunch/middag med Axel och hans far. 
FIN HELG!
 
Snart dags för lunch, på lunchmenyn idag står gårdagens rullade köttbullar med fetaost och soltorkade tomater och klyftpotatis. Efter lunch ska jag traska ner till institutionen för seminarium innan jag äntligen ska träffa Helen!
 
 
Vardagsprat | |
#1 - - Helen:

Har Axel nya glasögon?

Upp