Torsdag.

Bilder från min kamera från de senaste veckorna.
 
 
Bilden här ovan på Helen får symbolisera den riktiga höstens intåg. Löven har börjat gulna och det känns "höstigt" i luften. Regnet rusar utanför fönstret och jag känner lyckan över ett gult paraply som någon av mina forna korridorskamrater lämnat. Med lite silvertejp så blev det som nytt och arbetar nu för att hålla mig torr. Jag inser att ansvaret dock ligger på mig att ha med paraplyet när det väl regnar.

Att dygnet har för få timmar ibland. Den nya kursen har relativt högt tempo, många kapitel, artiklar och ord som ska läsas, seminariepresentationer som ska förberedas och snart (hur det nu är möjligt) är det även dags för tentamensstudier. Jag har börjat i en ny kör för mer blandad repertoar och mer nationsliv. Kommer visserligen sakna vår fina God Tune, men klämmer in en gospelfestival en helg nästa månad för att även få lite gospel i höst. Förra veckan fick Stockholm sig ett besök av mig i långklänning och högklackat. Linus och jag var nämligen på Kungens 40år på tronen konsert. Så här såg jag alltså ut.
 
 
Ska även besöka Stockholm i helgen, men denna gång för att gå på musikal. Annat roligt hinns också med gårkvällen spenderades på tre olika nationer för intag både av mat och alkoholhaltig dryck med fina vänner. Och så här såg det ut när vi satt i Svantes trädgård för någon vecka sen.
 
 
För en vecka sedan slog jag och Maria klackarna i taket och spontan gick ut för att få dansa lite. Så här kan det se ut då. 
 
 
Avslutar med en bild på mig i ett träd

 
 
 
 
 
 
Vardagsprat | |
Upp