Från mitt fotouppdrag på #projekt26

Så var det dags att fira Helens 26 års dag, denna fantastiska människa, hade med hjälp av några vänner ordnat en strålande födelsedagsfest #projekt26 for the win!
Det var ett fint dukat långbord och god italiensk-inspirerad mat. :D
Många av oss hade fått uppdrag under kvällen, jag skulle föreviga med kameran och Nicola skulle se till att glasen inte var tomma. Här slår vi två flugor i en smäll.
Efter vi suttit och ätit middag dukades borden (och bänkarna) bort och voilà - dansgolv!
Heliumballongerna fick sig en svängom på dansgolvet.
Efter att Helen fått en specialskriven sång av Andrea & co var det dags för födelsedagstårtan!
Finaste finaste Helen och finaste finaste Axel! 
 
Om en vecka flyttar denna underbara kvinna till ett annat land, det känns jobbigt och tråkigt. Men på förhand vill jag tacka tekniken och internet, så jag kan hålla mig uppdaterad och uppdatera henne om vad som händer hos mig. Jag tröstar mig med "Helen kommer till Valborg (och min födelsedag)". Och det är tur annars vet jag inte vad. Det här är inte ett avslut, detta är början på en lång och fin vänskap! 
Vardagsprat | |
#1 - - Helen:

Åh Malin vad jag ÄLSKAR DIG!

Upp